Skottland 2011

Den 8e maj var vi fyra brudar påväg mot Edinburgh. En resa som i alla fall jag sett framemot ganska länge.
Var löjligt exalterad över att få flyga flygplan (♥) och att få komma från Sverige en liten stund. Var lycklig som ett barn när vi landade och ännu lyckligare när vi kom fram till stan. Vilka byggnader, helt galet.
Det var hostel som gällde, så vi begav oss dit vi skulle spendera våra (få) nätter. På vägen dit hade vi även mött upp med Loppans vän Sofia som bor i Edinburgh.

Efter inchekning så vandrade vi till Lidl o investerade i lite alkoholhaltiga drycker och gick o satte oss i en park. Kunde lite låta bli så sprang o sparkade lite boll med ett gäng killar, blev nog dumförklarad när jag inte förstod alls vad de sa, haha.

Avslut på dagen gjorde vi på en pub, där tog jag mig en födelsedagsdrink, det var trots allt min 21 års dag!!

Skulle kunna säga att resterande dagar liknade varandra:
Frukost i park - Starbucks - Shopping - Kultur - Starbucks - Shopping - Pub - Sova.
Sista kvällen var awesome. Tror jag i alla fall. Den avslutades med pizza, det var bra.

Vi for hem igen på eftermiddagen den 11e.

Blev en aning kär i slottet, rätt maffigt!


Snygga tjejer sista kvällen!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu