Gårdagens oväntade

Det började med en redig torsk igår på matchen, 6-2. En redigt pinsam första halvlek men vi gjorde en mycket bättre andra halvlek (1-1). Efter matchen i omklädningsrummet fick vi ett chockerande besked.

Det jag känner är att vad som än händer så vill jag fortsätta spela fotboll. Helst med det gänget jag spelar med, kanske inte i division 3, utan kanske i fyran där vi har chans att vinna/ spela oavgjort. Det är trots allt inte kul att förlora jämt. Jag hoppas att fler är med på att det roligaste är trots allt att spela fotboll, det vill säga, att folk inte försvinner. Det skulle vara så grymt trist.
Jag vill inte spela med något annat gäng, inga är lika bra som Lagga/Långhundra!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu