Utåtbakad

Som ni kanske ser här så drack vi grön öl igår dagen till ära. Det smakade inget annat än vanlig öl, dock såg det ganska osmakligt ut, haha.
Vi kände att vi hade vart tillräckligt duktiga under dagen så därför fick GH äran att vara värdar för vårt öldrickande. Det blev trots allt bara en öl då vi ska vara produktiva idag igen.

Sitter på Carolina för första gången på väldigt länge, känns nästan som att vara hemma i sitt vardagsrum. LIte pinsamt när jag skulle gå in i självabiblioteket bara då det började tjuta som satan. Min lånade bok var inte avlarmad, jag kände mig som en bandit...
Kommer sitta här till 16-tiden för att sen åka hem, dra på mig en grön klänning, åka in till stan och vara med på föreningsfesten som Norrlands har ikväll.
Det blir dock en lugn kväll då det blir hyfsad tidig morgon imorgon igen - PM PM PM PM PM..


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu