Tre solar

Måste erkänna att jag har haft en väldigt bra dag hittills, tror det beror på solen = vårkänslor
Att jag sen har vart väldigt studsig och överdrivet full av överskottsenergi är en väldigt kontrast till det pms-humöret som har vart till och från de senaste två veckorna, haha.

Är hemma nu för en snabb dusch, middag och (lite) SATC-tittande. Skall sedan bege mig hem till Loppan där vi ska förtära lite rödvin för att sen gå ut. Det som är mest säkert är att vi tar en sväng till Kalmars där Frantic Sunday spelar. Möjligtvis blir det Escobar för att lyssna på "tvspelsmusik". Vad vet jag, jag hänger bara på :3.

Förövrigt, wtf är det här, haha, E-type! I don't get it...

    

Kommentarer

Desirée

Här har det snöat i typ tre dagar nu.

önskar mig lite vårväder! :D

21:34:43 / 2011-03-11 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu