Lyxfrukost

Idag var (förhoppningsvis) sista dagen hantverkarna kom och väckte mig ur min skönhetssömn, haha. Ska bli skönt att slippa gå upp onödigt tidigt och åka in till stan onödigt tidigt för att slippa sitta onödigt länge själv och vänta på de andra kaffedrickande vännerna.

Eftersom jag blir så illa till mods med hantverkare i lägenheten stack jag fortast möjligt hemifrån utan ha ha ätit frukost. Jag gjorde ett aktivt val till att ta en frukost på Coffeehouse By George i stället för frukost på Norrlands.
Det var trots allt skönt att ta frukosten där, satt och filosiferade förmig själv och skrev ner lite tankar och idéer som rullar i huvudet för tillfället.

Sitter på norrlands nu med de kaffedrickande vännerna och väntar på ytterligare en.
Kaffe <3


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu