Lite Kajsa

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
Är du singel ? Ja
Är du lycklig? Ja, med de vännerna jaghar runt omkring mig är det svårt att inte vara lycklig!
Är du uttråkad? Nej, inte speciellt
Är du ledsen? Nej
Är du italienare? Min mormorsmormor var Italiensk zigenare :P
Är du cooling? Varje dag
Är du ifrån Irland? Nej
Är dina föräldrar gifta? Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej men däremot attraktion
Har du någon gång blivit sårad? Ja, men det var länge sen nu
Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under en natt? Ohja
Har du gillat en kille utan att berätta de för honom? Ja
Har du kysst någon under de senaste två veckorna? Ja
Har du haft en hemlig beundrare? Om den var hemlig hur ska jag då veta om det?
Är du kär? Nej
Vill du gifta dig när du blir stor? Kanske, kanske inte

TVÅ ALTERNATIV:
Hår eller ögon? Ögon
Katter eller hundar? Båda
Tv eller internet? Internet
coca cola eller pepsi? Cola <3
utekväll eller romantiska hemma kvällar? Bådeoch
Dag eller natt? Får jag sova en stund på dagen pallarjag båda, haha.
msn eller mobil? Mobil

"HAR DU NÅGONSIN..":
Brutit ett ben? Nej, dock har jag haft en spricka i en tå, haha.
Gjort något du ångrar? Nej, varför ångra saker man ändå inte kan få ogjorda?
Ljugit för någon du tycker om? Ja...
Ätit en hel tårta? Kanske...
Gjort bort dig offentligt? Jag är högljudd och inte så diskret, så inte alls omöjligt.
Gråtit när ett husdjur dog? Ja, Atos <3
Velat försvinna? Ja.

8 SENASTE:
Telefonsamtalet du gjorde? @ work
Telefonsamtalet du fick? @  work
Personen du var med? 7:an och Fredde @ work
Roligaste grejjen som har hänt? "Jag vill prata med Britta" "Det finns ingen Britta här" "Men Barbro då?!" Mitt jobb, haha <3
Personen du smsade? Fredde. 
Personen du kommenterade? Bra fråga..
Personen du tillbringade natten med? P.
Personen du kramade? Fredde


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu