Jag faller

Vilken otrolig dag vill ni veta vad jag har gjort? Klart ni vill! Jag vaknade runt 1 och har inte klivit upp ur sängen ännu. Helt fantastiskt skönt är det. Tror dessutom jag behövde de där många timmarnas sömn. Har känt mig trött och sliten jättelänge nu.
Jag satt i dörren på Göteborgs igår. Det var trevligt att vara där, inlindad i en filt.
Blev utbjuden av Björn, så den andra april ska jag klä upp mig till tänderna vilket innebär att om jag ska gå på vårbalen (måste ju först o främst ha någon att gå med) så behöver jag en sprojtans ny balklänning!
Måste lämna sängen om ett tag även fast jag egentligen inte känner för det. Måste till ica o sen ska jag till Alsike för lite fotboll (men dit vill jag! :D).
Älskar att göra ingen nytta alls...

PS. Föregå med gott exempel är tydligen inget folk jobbar med. Småaktighet klär ingen. DS.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu