Inaktivitet

Det är inte det faktum att jag inte har gjort något i helgen. Det är mer det faktum att jag inte har orkat anstränga mig under helgen.
I fredags var jag och Maria och såg en fantastiskt vacker film "Never let me go", rekomenderas stark!
I lördags var det skvaderdam. Under förväntan men det var kul ändå. Mest med tanke vilka vi var som var där (förlåt igen Sebbe för bitchslapandet). Tydligen hände det saker som jag inte var medveten om att det skedde. Det var lite kul, haha.
I söndags så var det upplandscupen hemma mot Skuttunge. Vi vann med 1-0 och det var jag som nätade, det kändes bra!
Summan va kardemumman är ett blåslaget knä (fyra dobbmärken) och en lätt känsla av en förkylning. Det var dock en mycket trevlig helg, som de flesta helger som har passerat.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu