Google translate

Till att börja med såg jag klart SATC-serien igår, fantastikt bra trots att jag under tidenhar vart upprörd på diverse karaktärer i serien. Jag avslutade kvällen med att kolla på SATC 2 - filmen och den var fullkomligt katastrofal. En film på över två timmar som bara var allmänt pinsam och helt ärligt - skitkass!

Sitter på Hist.Inst just för tillfället, skall snart iväg på seminarium.
Skall jobba hårt (!!!!!!!!!!!) idag så att det går, utan att skämmas, att dricka en grön öl ikväll. 
Min fot är forfarande lite för illa tilltygad för att jag ska kunna träna, tråkigt nog, men alltid ska det vara något. 

Kommentarer

uffelofgren

Google+ är nytt för mig,du får gärna skicka nåt kul som du vill dela.

18:39:41 / 2014-01-22



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu