Äter allt förutom mat

Sitter fortfarande på engelska parken och har faktiskt inte så mycket kvar. Eller okej det är väl ganska mycket arbete kvar men det är sånt jag inte kan göra själv utan får sitta med min partner och jobba med imorgon.
Varken jag o Maria har väl inte ätit något som kan räknas som riktigt mat idag, till lunch blev det smörgåstårta/köttbullsmacka och sen har vi tryckt i oss både godis och chips. Fantastiskt hälsosamt.
Har dock pannkakor i kylen i ena pentryt här på bygget. Så ska väl äta det om någon timme eller två kanske.

Ja hur som helst. Jobbar fortfarande på det där med trevlig musik. Har återigen ramlat över en fantastisk spellista på spotify och jag har ingen anning om hur jag länkar den, haha.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu