Anicent America

Sitter på historiska institutionen och har en otrolig träsmak i ändan, superskönt verkligen.
Nej men på riktigt, vi har tagit ett kliv mot att skriva ett pm, bara det tycker jag är toppen. Jag tänker dock inte gå härifrån fören jag har skrivit i alla fall en liten bit på hur det dåg ut i det för koloniala Latinamerika. 
Jag tror på det här!

Blir tidig morgon imorgon också, behöver lägga på ett kol, minst sagt, på måndag ska det vara inne. Det är alltså mindre än en vecka kvar. Det kan bli kärvt att hitta tid till att skriva i helgen men den tid som finns kommer från min del i alla fall spenderas till att skriva. 

Om jag försöker smita från det, slå mig!  

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu