Upp&Ner

Var tillbaka på jobbet idag efter nästan en vecka (blev ju hemma både onsdag och torsdag förra veckan) och satan vad kul de hade åt min gipsade handled. Många av kollegorna ville fira midsommar med mig framöver.. (trots att detta hände på fotbollsplanen)

Jag är ofantligt högerhänt vilket har gjort det klurigt med hur jag ska arbeta. När kunder har ringt in ordrar så har jag suttit med mina klena höger fingarar och skivit, har ett par gånger i efterhand inte sett alls va som står. Medan jag har jobbat med datormusen med vänster hand. Otroligt bakvänt och jag kommer få grym träningsvärk i vänsterhanden, haha.

På onsdag ska jag tillbaka till Akademiska för att röntga och få ett utlåtande av ortopeden. Föhoppningsvis byta gipsskenna också då mitt ser för taskigt ut, heh.

Kommentarer

Desirée

sv: Ja. Nu får du fan komma hit o hälsa på! ;)

22:23:11 / 2011-06-27 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu