Åtta timmar på akuten.

Inte nog med att vi åkte på stryk på matchen igår så sköt även rik/miks målvakt sönder min handled. Hur tusan kunde hon skjuta sönder din handled, det är väl fotboll du spelar tänker ni.
Jo det var så att jag sprang mot målvakten för att försöka hinna bryta en hemåt pass, jag hinner inte riktigt och i samma stund som målvaktens fot lämnar bollen träffar bollen min hand. Skulle kunna säga att det var en redig hands då det smällde till som fan.
Jag tror att jag aldrig har haft så ont i hela mitt liv.
Blev i alla fall lindad och efter matchen åkte vi till akuten. Lång väntetid var bara förnamnet men blev istoppad morfin, tack och lov. Tre omgångar upp på röntgen, tillbaka dragning av benet så att det hamnade på rätt ställe och lite gips senare fick jag äntligen åka hem

Det som hade hänt var att det var två frakturer som gick ut i leden. Ska vara gipsad i fyra veckor om inte röntgen nästa vecka säger att handleden måste opereras...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu