Virrpanna

Jag ska inte jinxa lugnet men satan vad lugnt det är på jobbet idag, det går väl att roa sig ett tag men när det inte ringer så är det bara att bita tag i regelverket som är lite halvsömnigt.

Jag har slarvat bort min lilla kalender, har mer eller mindre hela mitt liv i den där rackarn. Har ingen aning om vart den är, vill envisas med att säga att jag har den hemma. Har kollat igenom samtliga väskor, kollat under alla kläder, under sängen osv men hittar den igenstans. Är i upplösningstillstånd, typ.

Såg ju Bad teacher igår, inte en höjdar film kanske är som de flesta andra amerikanska komedier. Jag älskar dock Jason Segel han är awesome! Spelade inte så stor roll att filmen inte var grym, sällskapet var det bättre, skrev exakt samma sak för en vecka sedan - man blir inte besviken! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu