Satballe

Jag har alltså vart på jobbet hela dagen idag, riktigt skönt att vara tillbaka, trots att jag kände att det fanns en viss risk för halvdag då handleden gör djävulskt ont.
Under dagen gick det bra allt medan jag hade något att göra.
Nu, när jag inte gör något alls gör det alltså förbannat ont, det värker och är stelt. Det här är väl kanske det jag får räkna med i alla fall den närmsta veckan för handen är inte läkt ännu!
Så ska ta det hyfsat lugnt för att undvika överansträngning och göra de övningar jag fick av sjukgymnasten så att musklerna kommer tillbaka!

Har förövrigt bestämt mig för att börja kolla på True Blood igen, börjar med säsong kväll typ nu. Detta då mitt Heroes of Might and Magic III kraschade för mig för typ 30min sen. Tror ni jag hade sparat? Nej, givetvis inte. Och då är det inte kul längre, haha.


Konsten att se uttråkad ut, haha
Bilden är dessutom gammal (hittade den i arkivet) så jag har inte en såndär hemsk utväxt nu :P

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu