Pigment

Det var en hel del lugnt igår på jobbet, jag o min sommarjobbskollega var till ica och pantade burkar/läsk backar. Skramlade ihop en del slantar och köpte 2kg godis till vårt lilla kundtjänstrum.
Det har vart lika lugnt idag...

Satt ute nu på lunchen (fantastiskt väder) och var inte alls sugen på att gå in på kontoret igen. Röd med en gång blev jag också, det hade vart skönt om man kunde ha legat ute och blivit röd på mer ställen än bara på axlarna...


Sjukt gött med fotbollsträning igår! Påminn mig bara om att köpa allergitabletter, mina är slut. Gräs och jag kommer nämligen inte överrens. Alltså inte att röka gräs (kom igen!!) utan att kräla på gräsplanen. Det fungerar inte. Satballe vad det kliar. Luftvägarna slemmar igen. Inte gött.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu