På annan destination

Jag tror att jag börjar bli säker på vad jag vill göra med mitt liv. Egentligen avgörs det hela den 13 juli, då får vi se om jag har möjlighet att till nästa höst plugga mass communication/PR i Santa Monica och samtidigt ha möjlighet till att spela fotboll i ett college lag.
Japp, jag håller i alla fall mina tummar. För hellre att plugga i usa än i Göteborg, ni kan ju inte göra annat än att hålla med?

Jag vill ju komma iväg och som det ser ut nu har jag goda möjligheter till att faktiskt göra det!
Observera att inget är säkert, det hela vilar på utslaget som komma att bli den 13 juli!!!

Kommentarer

Viktor

Lycka till! Jag hoppas det går vägen för dig, USA är så sjukt fint och du skulle passa in bra där tror jag.

23:04:36 / 2011-07-10



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu