Linjer

Var i Norrtälje igår och var funktionär på Roslagsnatta. Iklädd en finfin gul väst stod jag på stan och såg min lärare jag hade under uppsatsperioden springa förbi och bli tvåa i loppet. Tycker att jag förtjänar högre betyg då jag lät bli att sätta krokben för honom, haha.
Nej men det var trevligt att träffa folk, sen att det var typ 100 år sedan jag var i Norrtälje är en annan femma.

Så vad gör jag? Inte ett piss. Klurigare än så är det inte. Ligger mest på balkongen och läser, rätt skönt då solen skiner. Har fruktansvärda bikinilinjer och vill inte veta hur det kommer se ut när gipset åker av...
Som det ser ut nu kommer det bli en lugn och stillsam helg hemma. Kan kanske vara skönt då jag har planer på att försöka ta mig till jobbet på måndag, får väl se hur handen mår först och främst men att tjjäna pengar är ju inte helt fel...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu