Dumma -->

Min högerpilstangent fungerar inte alls, mellanslaget fungerar dåligt. Ja, de här är de senaste bekymmerna jag har med min laptop. Inte nog med att den är från stenåldern och att vissa personer med en viss behörighet kan spegla den. Sjukt drygt. Var dock ett tag sedan jag ändå använde denna då den inte har kapacitet nog för att kunna installera HoMaM på den. 
I september kommer nya Heroes. Kajsa lycklig! (Har till och med förhandsbeställt spelet så atteh, så för den som vill ha kontakt med mig då är det bara att glömma det, haha)

Jobbar 8-17 hela veckan (soooovmorgon!!!!!), gött mos.
Ganska mycket aktiviteter denna veckan också. Ut imorgon. Träningsmatch på tisdag, vanlig träning på torsdag och så drar höstsäsongen igång igen på lördag då vi möter Håbo på konstgräset i Bålsta. Ska bli en intressant match.

Jag vill förövrigt ut på åkrarna och leka med min kamera. Måste hitta någon som vill leka med mig bara.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu