Du fångar mig på bild

Nyss hemkommen efter en fantastiskt trivsam helg i Solna, kan inte skryta med att jag själv vart speciellt produktiv. Den bedrift jag lyckats med är att inte gå vilse, det om något mina vänner, är bra för att vara jag!
För min del var det även en spännande utflykt till Trosa i fredags. Mitt ute i ingenstans. En erfarenhet rikare, haha.

Såg Transformers 3 i lördags. Den var cool. Jag vill också ha en ball bil! Det enda som var störande med den filmen var tjejen de hade tagit in istället för Megan Fox. Hon kunde vart snygg om hon inte hade världens typ fulaste läppar, de förstörde allt. Det som däremot var riktigt bra var att min drömkarl Patrik Dempsey spelade badguy, en liten kontrast mot McDreamy!
Ska nog bara för detta lägga mig och kolla på Grey's Anatomy.

Ska fixa en bild till Recentior HT11 då jag vart så snäll och ställt upp på en intervju. Så ska till nationen sen tillsammans med min mamma och se om vi kan få till något bra. Det hela hänger nog mest på om hon kan hantera kameran, haha!

Kommentarer

Sussi - 22 år, mamma & student!

Jag gillade inte heller nya Transformerstjejen =(

23:32:36 / 2011-07-18 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu