15 min

Jag klev upp 05.45 imorse, jaag ljuger inte. Tog en promenad på 15 min (jag gick till jobbet dvs) satnnade ca 15 min (kopierade sjukskrivningspapprerna osv) snicksnackade lite och gick promenaden på 15 min hem igen.
Kom hem och sov till 12.30.

Okej, det är inte det enda som åstakommits idag, var iväg till Thun's med mamma också. Det inhandlades nya textilier till köket samt lite annat smått och gott. En rätt trevlig eftermiddag.

Jag är glad, om en vecka får jag ta bort gipset! Det är rätt ofräscht efter tre veckor, det luktar illa och det kliar så det ska bli galet skönt att plocka bort det (så jag kan klia ordentligt)!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu