Today

Som jag skrev imorse var jag ivög och besiktigade min lilla skrutt och magiskt nog gick den igenom, hur skönt som helst, vilket då innebär att jag kan brumma omkring i ett år till utan problem (om bilfan inte går sönder igen).

Efter turen till Märsta var jag hem till mormor och som ni ser på inlägget under så åkte jag via den by där jag bodde i 18 år - Skepptuna. Inget hade förändrats..
Körde fast i en snödriva hemma hos mormor.

Sen till det bästa av allt - iväg och spela fotboll. Det kändes att det var längesen man var på en fotbollsplan och blev lite tilltuffsad. Att ligga på backen är min grej för er som inte visste det, det har visserligen lite att göra med att jag flyger som en vante om någon knuffar mig.



Mormors fina kisse Mini. Fick en smärre allergiskchock efter det här gosandet.


Bild från förra våren då jag skickar in 4-3 målet borta mot Östervåla/Harbo.
Var nog lerig i en vecka efter den matchen!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu