Som det kan gå

Jag hade verkligen tänkt vara hemma igår, dock var jag fruktansvärt uttråkad, så var ner till Maxi för att köpa godis och så ringer telefonen. Det där samtalet resulterade i att jag inte köpte något godis utan traskade hem för att byta om och ta mig in mot stan.
Hamnade på förfest hos Sofia som senare ledde till utgång på Saluhallen. Var väldigt otagg på utgång från början men det släppte ganska fort. Måste säga att det var trevligt att gå någon annanstans än till en nation, trots att det är typ 10000 gånger dyrare på en riktigt klubb.

Nu har jag ont i hela kroppen och är dödshungrig, det beror nog mer på fotbollsträningen än något annat, längtar lite till att få sova också.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu