Öppethus

Har snart hostat sönder mina lungor ordentligt, inte sådärj ättekul och jag vet inte alls vart hostan kom ifrån. Otroligt irriterande är den i alla fall.

Idag så var Maria och jag i slottsbacken och åkte pulka, hur kul som helst! Pulkaåkning är helt klart underskattat och borde göras oftare.
Förutom pulkaåkningen har det inte hänt så mycket idag, vi var hos Max och Maria visade honom hur tvättstugan fungerade, lite underhållande var det allt.
Är hemma nu för att senare åka in till stan och käka kinabuffé med Maria, nog för att vi åt thaibuffé igår, men nu ska jag förloramin sushi-oskuld, skall bli mycket spännande. Hoppas att det är gott..
Finns en möjlighet att vi även går på spexfest, vi får helt enkelt se hur kvällen slutar..

Märkte även att jag har gått med gylfen på byxorna öppen hela dagen, haha, underbart ju! 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu