Ofrusen

Ni anar inte hur många lageer med kläder jag har på mig, eller ännu mindre hur mycket jag hade på mig när vi bogserade hem min bil till morbror. Kunde ju inte direkt ha någon värme på i bilen (eftersom den är trasig) så hade på mig följande:
Strumpbyxor, mjukisbyxor samt fodrade vindbyxor. Två stycken hoodies. Mina moonboots, en jättetäckjacka, mitt bäverpannpand (det håriga alltså), termovantar (ni vet såna man har om man åker typ pulka) samt att jag var inlindad i en filt.
Var förvånandsvärt lite frusen efter en timmes färd, haha.
Nu kokar jag dock då jag inte har orkat plocka av mig allt det överflödiga, förutom ytterplaggen.
Så nu är bilen i säkert förvar, skall bara få tag på reservdelen som behövs också så att morbror kan laga den..

Har ni haft några roliga bilproblem nångång?

Tror dessutom att min röst kommer tacka för sig inom en väldigt snar framtid...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu