Gamla nötter

Har inte mer än två timmar kvar på mitt arbetspass. Trots att det har vart ganska segt så har dagen gått förvånandsvärt fort, inget jag trodde klockan fem imorse när jag klev upp.
Min påse med nötter var för övrigt gammal, den gick ut i december. Menar nu en påse med jordnötter, casewnötter & russin, inget annat, haha.

Mår mycket bättre idag än igår, tror att det faktum att jag gick och la mig vid 18 igår kan ha med saken att göra, sömn är bra grejer.
Är lite ledsen över att missa fotbollsträningen.. Hade visserligen ändå inte kunnat vara med pga hostan men ändå.

Ska sluta svamla och sköta mitt jobb. Tjing!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu