Dagens kullerbytta

Är nyss hemkommen efter 4tim på akuten, och det är ingen som helst fara med mig kommer dock ha ont ett par dagar.

Ja, som ni kan se på bilden i inlägget nedanför gick det lite tokigt för mig tidigare idag, detta pga att det hadedrivit snö över vägen under dagenvilket gjort små drivor på vägen som var jäkligt hala. Jag körde alltså över en sådan driva, får sladd, kör nästan in i mötande bil, parerar, gör en volt i luften och landar på åkern. Fy fan säger jag bara, har nog aldrig vart så rädd. Är glad över att jag lyckades missa varenda stolpe som fanns i närheten.

Två bilar stannade och frågade hur det var med mig och jag fick även skjuts tillbaka till jobbet av den ena.
Fick hjälp att fixa bogsering och fick senare när jag satt på sjukan när de hämtademin bil att vänster bakruta var sönderslagen och att det var karvat i min stereo. Jävligt fittiga människor det finns alltså (ursäkta språket), okej om jag själv haft sönder min bil då det var jag som voltade men att någon annan har sönder den är inte riktigt okej.
Förutom rutan då så fungerade tydligen bilen fint, vilket är skönt.

Och som sagt, jag mår också bra efter omständigheterna, fortfarande skakis och ont i nacke/rygg men inget sådär jätteallvarligt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu