Skärpning

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min spridning av negativ energi, jag känner mig verkligen inte som mig själv det var otroligt länge sedan jag mådde som jag har gjort igår natt/ idag. Känner att det nu får vara nog, mår bara sämre av att älta allting.

Tror mycket av att jag mår som jag mår ligger i min egen otillräcklighet, jag har för höga förväntningar på mig själv och jag kan verkligen inte leva upp till vad jag vill uppnå, till vad jag vill göra.
Jag är en person som inte är diskret, är högljudd och inte har några problem med att göra bort mig - förutom när mitt eget välmående står på spel. Har så svårt att ta tag i saker, intalar mig att saker och ting kommer lösa sig utav sig självt. Ingen bra inställning!


Tack ni fina för att ni finns där. Hade inte tagit mig igenom dagen så bra (HAH vilket skämt) om ni inte hade funnits där! (smörigt? svar ja..)

Känner dock att det var lite dumt att vara själv hemma just nu, kommer älta allt tills jag somnar. Värdelöst.
Men ska rycka upp mig till imorgon, herregud, det är fruktansvärt att gå omkring och vara deprimerande.


Optimistfjolla, yeah that's me


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu