Modern India

Jag vill bara kräkas på texten jag försöker läsa, den är varken intressant och den är skriven på klurig engelska. Att sitta och slå upp vartannat ord gör det inte roligare direkt...
Ska väl kanske vara glad att jag "slipper" läsa all text som är till på fredag, fyra kapitel uppdelade på fyra personer. Vi ska ses och diskutera/ skriva läslogg imorgon vid 0800. Jag tycker att det är ett väldigt bra upplägg.
Smileyludrade för att få lite gamla läsloggar igår, skall nog ta och kika lite på dem, kanske kan få lite perspektiv och idéer.

Har haft väldigt mycket i skolan nu den senaste veckan, som det ser ut nu minskar det inte heller. Måste börja fundera på vad mitt pm ska handla om, och vem jag skall skirva det med.. Ujuj säger jag bara..

Det visade sig idag att det har vart mycket och stressigt, har blodat en hel del näsblod under hela dagen, inte kul.. 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu