Komplitering

Efter ett oväntat bra seminarium imorse och efter att ha hämtat ut tentan och fått reda på att jag missade godkänt med 1 poäng har jag nu faktiskt skrivit den kompliteringsuppgift som skulle göras. Väntar nu bara på att Maria ska bli klar på seminariet så att hon kan komma och läsa igenom vad jag har plitat ner.
Känns skönt att vara någesådär klar redan nu så jag slipper sitta med det i helgen!
Pratade även med csn så blir det här klart och registrerat nästa vecka så kommer csn som ett brev på posten (bokstavligt talat).

I övrigt så är det en bättre dag idag. Det enda var att jag hörde en sak jag verkligen inte ville höra men vad ska man göra? Måste ta itu med det sista som sitter i mitt huvud och gör mig knäpp..
Att man ska gå torsk på saker och ting, förstår inte alls poängen.


Bara 10min tills de är klara på Engelska Parken nu...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu