Afrikaner, afrikaner

Befinner mig för tillfället på jobbet, sitter och har en oerhörd framförhållning.
Har kanske denna framförhållning då jag inte har den text som egentligen borde läsas men ändå.
Jag sitter alltså och läser texten om den transatlantiska slavhandeln, skall ha pysslat ihop en läslogg till denna till på torsdag eller fredag, ingen riktig koll.
Eftersom jag känner mig själv så skriver jag ner nästan allt som står i boken för att komma ihåg det, kommer nämligen inte läsa boken en gång till - ganska garanterat.
Kommer alltså att ha något att pyssla med enda fram till kl18 då jag får åka tillbaka till Uppsala.

Skall på teater ikväll, roligt! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu