Glaset är halvfullt

Känner mig väldigt optimistisk för första gången på typ en vecka. Jag ser ljuset i tunneln, snart är den mest stressfyllda veckan denna terminen avklarad, den är när jag imorgon skickar den slutgiltiga tidningen till 1q!
Jag har ganska god framförhållning. Har pysslat med tidningen nu ikväll och har hunnit ungefär halvvägs eller något. Imorgon blir det till att klippa och klistra in en massa bilder (och förhoppningsvis texter) samt att vi ska fota och ha oss imorgon (Julia och jag dvs)

Det roliga med denna tidningen är att jag är så illa tvungen att skriva saker, haha. Men det blir bra. Jag tycker att jag är rolig i alla fall!


Foto Jenny Bjarnevi med Sara J's kamera!

Kommentarer

Jenny

ahem inte för att vara sån, men det var jag som tog bilden med saras kamera...

01:28:01 / 2011-12-06



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu