Besvikelsen som uppstår

Jag hade tilldelats äran att sätta ihop de tre banden från sista föreställningen av Lejoninnan från Norden så de kom i en följd vilket skulle innebära att föreställningen skulle vara redo att brännas på dvd.
Jag fick alltså den filmkameran med tillhörande band som använts vid inspelningen.
Eftersom jag idag inte har något speciellt för mig (hurra, tvättstugan) och jag inte har någon lust att plugga så tänkte jag sätta igång med banden.
Tji fick jag då jag saknar drivrutinerna för att kunna föra över från kameran till datorn. 
Efter diverse försök att installera och hämta från samsungs egen hemsida ger jag upp. Det verkar som om det behövs en skiva, eller något.

Om det inte är något jättesnille som kan hjälpa mig får jag helt enkelt ge upp.
Men väljer att själv kolla igenom spexet på den lilla, lilla displayen. Bara för att jag kan.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu