Räknar ner

Inte många timmar kvar innan det är dags att ta helg. Med tanke på hur hård den här veckan har vart så ska det bli så löljigt skönt att få ta en sovmorgon. Eller vänta nu.. Sovmorgon? Bara att glömma.
Imorgon så åker jag vid 09-tiden hemifrån för att ta mig ut till Vändel (Ottarsborg) för att spela fotboll. På söndag så ska jag med och vara funktionär på Handikapp SM i Norrtälje.
Så nej, ingen sovmorgon för mig. Buu.

Ska även försöka bege mig ut i skogen på söndag, leta kantareller som ska inmundigas under en spex-styrelse middag. Hoppas att det finns någon svamp, och hoppas jag inte drunknar i stordiket!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu