Ute och svirar

Jag tänkte skriva vart vi var först ikväll, men det kom jag helt ärilgt inte ihåg fören jag tänkte efter riktigt noga..

Det började med lite brännboll/häng i ekonomikumparken, otroligt trevligt måste jag säga. Det var både nya och gamla ansikten och jag blev även förvånad då det dök upp ansikten som var hemskt oväntade. Vi drog vidare till Gotlands där det slutade med att jag o Loppan mer eller mindre delade på en flaska rosé, det var mycket gott!
Vidare så drog vi till v-dala där vi först drog i oss en varsin glass (omnomnom) innan vi klev in på puben. Fantastiskt pubhäng, det bästa på länge!

Nyss hemkommen och egentligen inte i stånd att skriva något alls, men ha överseende med det! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu