Partypooper

Har haft en alldles strålande eftermiddag i Gottsunda tillsammans med tre underbara tjejer. Grillning och lite skitsnack i solens värmande strålar. Känner nu när jag sitter hemma att mitt redan brända ansikte sen matchen i söndags har blivit än mer bränt.

Tråkigt nog så har jag både vart omänskligt bakis och alldeles fruktansvärt trött vilket resulterade i att jag satt och halvsov i soffan hemma hos Maria. Världens trevligaste sällskap, verkligen.. 
Ja, det blev alltså, för den som har dragit den slutsatsen, ingen fotboll för mig idag. Var verkligen inte i stånd att köra bil, buu. Åker och tränar på torsdag istället!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu