Ett jätteägg

Tycker att det var en trevlig onsdagskväll men jag inser såhär dagen efter att jag kanske är sådär lagom högljudd. Anledningen till att jag reflekterar över detta är att jag är grymt hes..
För att förklara mmset jag skickade in med bild på en flaska rosé så drack jag verkligen inte hela flaskan själv!! Loppan och jag ville ha ett varsitt glas men eftersom de inte hade rosé på dunk så köpte vi en flaska som vi delade på. Det var nog även någon mer som tog sig en klunk.

Jag vaknade hur som helst upp till det bästa på länge - ett påskägg fyllt med två kilo godis. Halleluja!
Känner att jag borde ut och springa men med den diciplinen jag innesitter kommer detta antagligen inte ske, får nöja mig med att sparka lite boll ikväll istället.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu