Brännmärkt

Ja man kan ju inte direkt påstå att vi briljerade idag, tyvärr. Redigt med däng. Inte nådigt vad killarna var snabba, det gick lite fortare än vad vi är vana vid. Dock så tycker jag att det var rätt kul, det är trots allt ganska stor skillnad på killar och tjejer (no shit).
Både jag och Tove fick iallafall göra varsitt mål, så helt hopplöst var det inte.

För den som inte märkt det så är det galet varmt ute idag och det kändes på planen vilket för min del slutade i solsting, fyyy. Kändes som en baksmälla utan alkohol, inte kul.

Skrev att jag skulle vara besviken om jag inte blev blåslagen och till min stora "lycka" känns knäskålen krossad, galna brännmärken på armbågarna samt även brännmärken på axlarna (konstgräs <3)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu