Skämmes

Jag gör allt annat än att sitta framför datorn, och min mobil är inte heller speciellt blogg-vänlig.

Historiakursen drog igång för en vecka sen, och sedan dess har jag dragits med en förkylning. kan vara så att den har hållit i sig så pass länge eftersom jag inte direkt har legat nerbäddad med en kopp te, utan har irrat omkring på fotbollsplanen. Detta både i onsdags, lördags och så igår. I onsdags blev det torsk mot Rex med 4-1, i lördags blev det vinst mot Gamlis med 5-0 och igår när B-laget spelade blev det 1-1 mot Upplands-Ekeby.

I övrigt så börjar paniken växa sig starkare, jag behöver ett jobb. Ett jobb där jag kan jobba extra kvällar och helger, så är det någon som läser detta som känner att det finns en möjlighet till detta så hojta! :)


Den obligatoriska fruktstunden i halvlek

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu