Veckan

Till att börja med, tentaångest! Herrejisses, på onsdag är det dags för den andra tentan i kursen, denna gången om medeltiden. Jag känner att jag har hyfsad koll men är absolut inte säker. Det värsta är egentligen att jag tvivlar själv på mina kunskaper, bara mina hjärnceller skärper sig så ska det nog allt gå vägen!

I övrigt då?
- Jo veckan ser i helhet ut såhär.
M. Seminarium + tentaplugg
T. Tentaplugg + tandhygenisten
O. TENTA!!!!!!
T. Föreläsning + resa till Göteborg
F + L + S GÖTEBORG

Yes, vi (som i jag och Christopher) pyser till Göteborg på torsdag. Hoppas bara att min snälla morbror har tid att byta däck på min bil, vägrar nämligen åka ner med sommardäcken på.
Ska bli fantastiskt kul att träffa Desse, var länge sedan nu..


Har man ingen ny bild tar man en gammal

Kommentarer

Desse

Åååh! Kommer ni redan ner på Torsdag :D



Vilken dag ska vi ses? :D

21:36:19 / 2010-10-24 - http://des.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu