Juristbalen

Ja, i lördags var det då alltså till att klä upp sig till tänderna och vals-skorna, det var dags för bal.
En kort sammanfattning av lördagen:
Får skjuts upp till Christopher då det skulle kännas dumt att åka buss/cykla i långklänning. Kommer upp och plingar på dörren, möts av en otroligt stilig karl i frack med typ världens största ros i handen. Visar sig även att han hade investerat i en flaska mousserande.
När klockan börjar närma sig fem bokas det taxi så vi ska komma fram till Stockholmsnation i hyfsad tid.
Ja, helt krasst kände jag mig lite bortkommen bland alla jurister, men det gick bra ändå, hade ju min stilige karl vid min sida hela kvällen.

Middagen var jättelång, men rätt bra, god mat, bra talare och bra dricka, men kaffet kom efter desserten, dåligt!
Efter middagen var det dags för dans, vi missade valsen men det blev, ehm, foxtrot. Synd att jag är så jäkla kass på att dansa (C hade kollat på tutorials på youtube under dagen) så jag försökte mest hålla i mig och att inte snubbla på mig själv eller fastna i klänningen.
Det blev en hyfsat tidig hemgång, där väntade mer mousserat, som jag för övrigt hällde på klänningen, väldigt onödigt..!
Så tack Christopher för att du ville ha med mig, och till dina vänner som var väldigt trevliga.
Snygging!


God mat!


Underhållning.

Jag <3 dig

Kommentarer

Sussi - 22 år, mamma & student!

Naaw vad fin du var darling! :)

15:04:39 / 2010-10-05 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu