Helgen

I torsdags drog jag och min karl vårt pickochpack och begav oss mot Sveriges baksida, har även hört att det kallas Göteborg.
Väl i Göteborg möttes vi av en väldigt trevlig familj med typ världens sötaste kattunge!

De aktiviteter vi roade oss med var felkörningar, bio (Scott Pilgrim Vs. The world) och äta. Var även i lördags en tur ut till Kungälv för att besöka min käre vän. Blev en kväll med mat (mmm knapriga potatisklyftor) och sen bara allmänt häng i lägenheten.
Bör kanske även tala om att det tog en timme för mig att komma "hem" efter mitt besök där. Först en vända till Mölndal, en sväng vid centralstationen som ledde mig ut på Hissingen och slutligen en vända i stan till innan jag hittade rätt. Haha tragiskt men sant.

Igår var det då dags att bege sig hemåt, dagarna där nere gick verkligen jättefort.
Valde vägen via Jönköping och Gränna. Vid Södertälje hade det hänt någon  typ av olycka så det var världens jävla kö. Detta klarade inte min bil, så den överhettade. Jäklar vad det rykte och luktade bränt!! Efter drygt en timme stillastående hade motorn svalnat lite, vilket var skön.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu