Festligheter

Ikväll är det dags för 50-års jubileum på Göteborgsnation. Det är alltså nationshuset som fyller år, den fina gråa betongbyggnaden! Egentligen så börjar det hela kl14 med både det ena och det andra, men jag och min karl har bestämt oss för att komma lite senare, typ en aningens innan middagen som börjar runt 18.

Dock är jag kommenderad till dammsugaren nu på dagen.. Sen skall jag göra ett försök att komma i den klänning jag tänkt att använda, ni får nog allt önska mig lycka till då det var länge sedan jag hade klänningen och diverse kroppsdelar på mig är större än tidigare..



Saknar att gå på nationsfestligheter med min älskade vän!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu