Vilse

Idag påbörjade jag min två veckors långa intensivutbildning i Västerås. Alltså, jag hoppas på att lära mig att köra bil och inte för att skryta men jag fick faktiskt beröm idag efter första lektionen. Det trodde jag aldrig!

Det var hur som helst problematiskt att ta sig till körskolan i morse, eller egentligen var det inte det, men jag gick vilse - i Västerås. Jag önskar mig ett lokalsinne i julklapp! Tack och lov fanns det en trevlig karl i någon lite tobaksaffär som hjälpte mig att hitta rätt, han är dagens stjärna.

Imorgon ska jag åka bussen som går 06.20 för att vara framme i V-ås vid 07.25. Snälla skjut mig!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu