Tog det som en pik

Det var ju som så att jag fyllde år där i lördags och ja, det var tydligen folk som var intresserade så jag slänger upp vad som kom inslaget! :)



♥ Först ut är i alla fall muffinsplåten jag fick av Desse & Sandra som inte är med på bild.
♥ Smyckesset av min mor
♥ Den gudomliga fårskinsspläden "Ludde" av mormor
♥ Lite "flytta hemifrån stuff" & biobiljetter av familjen Kaufeldt/Lindqvist/Linde
♥ Kokbok & presentkort (1000.-) på IKEA av Johnne & Anna
♥ En finfin fikus (ska försöka hålla den vid liv) av Gösta & Ellis (Sylvi)
♥ 500.- av pappa
♥ 300.- av faster Birgitta med familj

Stort tack till allihopa!

Det var en så bra födelsedag (trots febern) så att jag nu faktiskt har ställt mig i bostadskö, woha! :D



Kommentarer

Torkelline

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

07:36:43 / 2011-03-25 - http://torkelline.blog13.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu