På soptippen

Ja ni, det blev en resa från den ena soptippen till den andra nu på eftermiddagen. Just nu är jag alltså placerad på Brista uppe i Märsta. LLBKs dam och herrlag ska plocka soppor (känn ironin att det är på just en soptipp)!
På ett sätt hoppas jag att det inte kommer någon så vi kan åka hem igen.

Första dagen på jobbet då?
- Det gick fint, satt vid utvägningsdatorn och det enda jag behövde göra var att tryck F6+F5+Enter. Väldigt smidigt måste jag säga. Vi får väl se när de börjar ge mig lite mer "avancerade" arbetsuppgifter, det är nämligen så att det är ganska mycket sifferkombinationer att hålla reda på...


Kommentarer

Silasmarlen

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

13:27:07 / 2012-01-18 - http://silasmarlen.blogcorporate.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu