Överambitiös?

Igår bakade jag kakor och muffins, idag bakar jag bullar! Det värsta är att jag ska göra 4 olika "sorters" bullar, alltså olika fyllningar. Därför tänkte jag göra två satser, men den bekväma sidan av mig bestämde att jag skulle göra en dubbel, alltså köra båda på samma gång. Vill ni veta hur mycket mjöl det blev?! Shit, jag har på riktigt kramp i högerarmen, och det värsta där var att jag inte kunde byta och röra med vänster för det blir helt bakvänt och det känns jätteskumt.

Degen ligger i alla fall på jäsning nu, jag tror den komma svämma över bunken, great.
Önska mig lycka till, för det finns ju en viss risk att degen blir ett monster och slukar mig. Man ska aldrig vara nog så säker!

Kommentarer

Desirée

Skicka en bulle till mig också vettja! ;)

14:18:10 / 2010-05-05 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu