Något gammalt

Det gick riktigt bra på körskolan idag, förvånansvärt! Det är ju visserligen alltid kul att det i alla fall går framåt, och att jag inte längre blir så stressad att det är en massa bilar runt omkring, hehe.

Har även fått min lönespec (sista från Provoice!!) och jag är lite bitter, det värsta är väl att timmarna stämmer.. Jaja, det är bara att svälja.
Jag börjar längta till det jag börjar på Ragn-Sells där jag vet vad som kommer komma in på kontot, det är liksom lite mindre stressfullt!


Kollade min gamla blogg efter något kul och hittade denna två år gamla bild från Gamla Stan,
jag kommer mer eller mindre ihåg denna eftermiddag/kväll med
Desse och Sara!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu