Positivt

Nyss hemkommen från ett ganska, eller väldigt, milt pass på Bosön. Det var accelerationer som stod på programmet. Skönt att det inte var så tungt, faktiskt. Tråkigt nog fick jag inte springa med spikskor, boho :(

Jag har hur som helst kommit överrens med mig själv om att jag ska bli positiv. Alltså verkligen sådär jättejättejättejätte positiv. Med andra ord så pass positiv att jag kommer gå andra människor på nerverna för att jag är så förbannat positiv. Är ni med på vad jag menar?
Tänkte bara förbereda er för att jag kommer bli mer jobbig än vad jag redan är ^^, Haha.


Kommentarer

Desirée

GILLAS!

22:53:46 / 2010-03-05 - http://desireedesign.blogg.se/

Erlendbettina

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

08:15:15 / 2011-05-11 - http://erlendbettina.blogsmile.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu