Politiskt tänkande

Jag är ett stycke plugghäst idag. Det känns lite jobbigt att verkligen sitta med näsan i böckerna, är inte riktigt vad jag är van med. Klarade ju mer eller mindre både högstadiet och gymnasiet utan att anstränga mig vidare mycket (syns nog dessutom på mina betyg, hehe), men nu känner jag att jag verkligen måste kunna namnet på alla gamla gubbar.
Tentan är imorgon, har lite lätt panik, jag vill att det ska gå bra, men är högst tveksam.
Hualigen.
Det är bara att tagga till!
Jag känner mig ganska dum dessutom, jag läser högt för mig själv för att något ska fastna, och när jag menar högt så är det i normal samtalston. D.v.s. inte bara mumlar. Haha. Högläsning är mig grej liksom...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu